20 Juni
2010-06-20 <3 20:11:26
Allmänt

i dag blev det en lång dag.. upp klockan halv åtta. ut med voven så hon var kissad och klar. SEn kom MAlin vi åtta , ska ju flytta hennes polla till hennes sommarbete hemma hos sin mamma och pappa och vi tog även med oss beata:D
Började Lasta Caramelle vid 09.10 hon gick in i transporten 11.25 ungefär. hon var lite trög i dag. vi gjorde som vi allt gjorde men efter mycket motgångar . öppnade vi lämen fram och gick med beata som bara är två år , gick igenom transporten ett antal gånger och även caramell med helt otroligt. vi trode aldrig att hon skulle gå igenom men det gjorde hon, så efter nåra gånger så stannade vi där inne och bommad för så hon ej kom nån stans. Sen in men Bea:)
Malin och hennes föräldrar har även kossor på gården:) och en kalv nästan vid huset:)
På vägen hem typ så fick jag världens Migrän så har as ont i huvet:( och Linda och hennes mamma kom även hit och hämta katterna:( jag ville ju ha dom, men där kan dom kanske bli ute katter plus att foffie även e med katt bäbisar:D






Jag har så dåligt fantasi. vet inte vad jag ska skriva om för att folk ska bli intresserade av att läsa. Lägg en kommentar om vad jag kan skriva om och vad ni vill läsa:D

Kramiz Josse




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0