18 Juni
2010-06-19 <3 00:05:31
Allmänt

i dag har jag gjort lite allt möjlitg tror ja.. ihhi  städade lite i morse, sen ner till stan möta mamma, hon hade köpt en klocka och en tröja till mig:) sen följa med till leffe, hjälpa annika ge honom spruta gick good. träffade även marika frida och Malin i stallet. (Lilla Malin som inte klarade teoriprovet för tungt släp missade men ett fel.)
Blev sen hem och laga mat blev kött och pomme:D as gott blev det:)^^ gick till annika sen och färgade och klippte hennes hår, jag börjar fan bli haj på att klippa hår.

Blev även att träffa ida och torparn ett tag med.  (Ida håll med om att det finns puckon).

bild på ridbyxorna och klockan:)



Även bild på molly



Kramiz Josse
Postat av: Ida

haha aa vissa är fan helt pantade xD.. Tack för de fina bilderna på min voffe =)

2010-06-19 @ 00:07:45
URL: http://peaceeandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0