27 Juli
2010-07-27 <3 19:22:12
Allmänt

i går blev det att åka med Malin till åsas och deras nya gård och kolla läget:D
det var hur fiint som hellst jätte stor paddock och fina hagar och allt sånt:D fy fan där skulle jag vilja bo.. träffade även lilla kicki där med, kan ju säga att det var ju inte i går:D

Idag blev det äntligen stallet med bästa linda, tog in alla pollar fixade aldiva och sen blev det ner på gärde och rida lite:D gick så där i början men sen så släppte hon:D det e skönt att jag bara lär mig aldiva mer och mer för varje gång:D

nu blir det bara ligga i soffan eller sängen har huvudverk:(

 

Kramiz Josse

Postat av: Tina - En blogg om mina dagar med hästar

Sv: Tack så mkt :)

Dina bilder var oxå fina.. riktigt somriga :D

2010-07-27 @ 23:48:35
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0