25 Juli
2010-07-25 <3 22:04:11
Allmänt

hihi. var så roligt att hämta Takida i dag:) hon blev jätte glad när vi kom, hon har nästan inget hår kvar hon fäller som en gris, SÅ linda hon ser ej ut som ödlan längre eller hur:P ihihih^^ Rocky blev ganska glad med, han brottade ner mig när jag satt på golvet och sen la sig på mig,, han e bara 5 månader och väger 32 kg och är lika stor som takida men lite större, och dubbelt så bred:P iih

nu ska älskling och jag se film och bara sova i sängen, i morogn blir det att åka med malin klockan 6 typ och kolla på åsas och deras nya gård:D så ska t amed Kameran och slänga in lite bilder med...

Det bästa av allt snart ska jag börja rida oredntligt:D



Kramiz Josse
Postat av: Linda

hon är & kmr alltid vara en ödla ;)

2010-07-26 @ 21:24:32
URL: http://lindaboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0