19 juli
2010-07-19 <3 11:07:28
Allmänt

i går blev det havet igen:D men med kamera denna gång:D ihihihi. var med i vattnet än på land i allafall:D
jag vill fan ej vara i vttnet för nått bet mig på hälen, och jag har ett sår där så vågade kanppt bada:( men men så är det.

Blev resturange i går vid strande:) jag käkade hamburgare och pomme as gått:D Måste bara säga här i torreveja ätar tydligen bara alla spanska MAJONÄS, finns typ ingen andra såser i affärerna.

nu blir det vell sola och bada i poolen:D det är så skönt:)

Bilder från i går

















Kramiz josse
Postat av: Siri

I Bulgarien är det också majonäs på allt. Köper man pizza frågar dom: "ketchup, majonäs?", chicken kebab; "ketchup, majonös?" och i affärerna finns det majonäs öööööverallt! ;D och ketchup. inget annat typ.. haha

2010-07-21 @ 00:45:30
URL: http://compulsiive.blogspot.com
Postat av: josse

visst är det jobbigt:P man letar efter nån god så men som sagt men det ända man hitta är Majonäs:P

2010-07-21 @ 01:17:46
URL: http://uunderstatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0