5 Januari
2010-01-05 <3 09:19:32
Allmänt

Sorry om jag inte skrivit på ett tag men han fan inte haft tid har gjort massor med andra saker:P
Har dels varit med bästa Linda i tre dagar, hon har varit med i stallet två dagar å så har hon provridit ante för angelica. Det gick as bra Linda rider honom som en gud asså:) så hoppade hon, var jätte bra men ante hoppar som han gör oxså å linda hoppade första gången på honom oxså men det såg bra ut för det:D så Ante ska åka till Linda så fort som möjligt nu på foder:) Han kommer att bli as fin hemma hos henne:D men jag ska ej sluta rida honom för jag ska följa med så ofta som möjligt:D
Jag har varit med Linda i stallet två dar:) skulle ha blivit i dag med men hon skulle åka senare för hon var lite förklyd så då hinner inte jag för jag ska hem till mamma å pappa sen för kusiner å så kommer hem till dom. dom hade tydligen bjudit in sig själva hemma:D

Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0