24 Januari
2010-01-24 <3 11:00:56
Allmänt

I går var jag å älskling hem bjudna till hans mamma på en bit mat:D det blev lax å rostatde grönsaker och potatis. Semla till efterrätt:D
sen vid typ halv sex åkte jag p malin till stallet hjälpte åsa att ta in alla hästar å sen kollade vi på 30 lam:D många lam:)   Sen blev det att går ner i paddocken å trimma hästarna lite:D Ante var jätte duktig han blir bara bättre å bättre nu han e så mycket lungnare nu å alla gångarter han orkar att holla i hop sig mera:D jag e så lycklig att han börjar bli fin:D

I går så blev det en hemma kväll hos adde och felicia blev att dricka lite å spela lite spel, och röka vattenpipa:D fast det var typ bara jag å felle som rökteXD SEn gick jag hem typ tjugo i ett var ju tyvungen att gå hem till voven:D sen typ vid två gick tom å adde ut på krogen. dom kom hem hit vid halv fem typ sen satt dom vakna till 6 desutom höll dom mig vaken:(


Några bilder från i går:D filmer kommer antagligen uppp på Felles blogg (Feliciarosell.blogg.se)

Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0