17 Januari
2010-01-17 <3 22:27:32
Allmänt

jahopp då sitter man här igen å skriver, men vettifan vad jag ska skriva är så jävla dålig påt:P men men, har varit i stallet i dag i alla fall åkte med marika å henne sambo eller vad det nu ska heta:P vi skulle tolka efter lillen i dag, jag å marika red på våra pollisar å sen tolkade anders henne kille då ,
sen var malin där med några bran med, så några utav små barnen tolkade med. å sen gav sig marika på att tolka med:D gick as bra:D jag själv galoppade runt på gärde var hur mysigt som helts, vi lekte mest bara hiihih XD

Har plokat lite hemma å lagade pyttipanna förut å gjorde en köttbulle macka till:D:P så himla gott.
Känner att jag vill träffa Linda snart igen det var ett lite tag sen sist igen:P hahahha men det blir nog av snart.

får se när man ska till stallet i morogn om man nu ska dit:P heheh

Men ska se på film nu det blir "This is it - Michael jackson" , så hoppas den är bra. God natt alla:D

haha var bara tvungen, en bild från studenten:D



Kramiz Josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0