31 Augusti
2010-08-31 <3 21:54:32
Allmänt

i dag blev det att åka till marby med sofies häst men det var inget fel på honom som tu va:D sen blev det stallet med malin fick rida både caramelle och prisma:D nu e håret perfa faktiskt samma färg och allt:D tack älskling som betalade hårfärgen:D nu ska jag nog ta mig ett bad sen lägga mig i sängen och vänta på att älskling kommer hem:D i morogn ska jag nog inte göra mycket åka och handla lite med hjärtat och lämna in datorn för den har ju lutat ge laddning från sladden:P
på torsdag blir det klinik med kicki och hennes häst, ska äntligen förhoppningsvis få reda på vad som är felet.. ihhi men mer om det på torsdag, nu ska jag fylla upp ett bad:D
kramiz josse
Postat av: Marcuslina

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-03-16 @ 16:41:39
URL: http://marcuslina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0