29 April
2010-04-29 <3 23:42:24
Allmänt

blev stallet med Liindis i dag:D fick fina vädret med oss i allafall:D blev att mocka och fixa all mat sen in med alla hästar för att tanterna vägra komma in, men var ju typ dags att komma in ändå^^
Red i den så kallade paddocken, som är en hage:P red lite sen satt vi upp två hinder och skuttade lite:D ROLIGT.

Väl hemma blev det fika som älskling och hans mamma hade köpt med sig hem:), sen sola men denna gång var det ej jag som solade utan älskling och Linda men jag satt med linda så hon fick sällskap:D 

Sen kom vi på en rolig ideé vi åkte och körde lite bil:D gick as bra båda jag och linda lyckades:D Körde på Älsklings jobb, jag backade in mellan två bilar dels i mörkret och med tonade ruter, sen startade i brant uppförsbacke och lyckades:D:D jag e skit stolt, har inte kört bil på jätte länge..
Nu blir det skräck film och sova God natt:D



Kramiz Josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0