20 April
2010-04-20 <3 09:42:00
Allmänt

i förrgår var det stallet med MAlin hon sklle rida med barbacka gjordcen i paddocken gick ganska bra men caramelle var inte alls på humör i början:( så Mlain tänkte ge upp men jag sa ne ne det får du inte kämpa på:D ihihhhi





i dag e det bara 11 dagar kvar tills jag fyller hela 20 år:D hehhe får se vad man får i 20 års present, hela släkten kommer:P

I går var det en dag men lina hennes mamma alexandra och henne mamma i Stallet:P blev att mocka tre boxar innan vi tog in pollarna:D sen red jag linda och alex i väg på en jätte mysig sväng:D

Får se hur den här dagen ser ut det vet jag inte riktigt än:P

Caramelle


Takida


Takida




Kramiz Josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0